VeggieChallenge@work

wrapper2

wrapper

Wat doen ze?

Bij VITO werken de meeste mensen thuis, maar dat houdt hen niet tegen om volop mee te doen. ... mensen van het bedrijf schreven zich in om een maand veggie te eten. Dankzij een webinar van Tobias Leenaert bij de aanvang van de Challenge, werden ze extra gemotiveerd om ervoor te gaan. Bovendien organiseerde het bedrijf ook een filmavond rond Cowspiracy en een digitale potluck.

Bij IKEA zijn er wel heel wat werknemers op het bedrijf aanwezig. Daarom werd er vooral in de kantine aandacht geschonken aan de VeggieChallenge. Iedere werknemer werd aangemoedigd om mee te doen via een QR-code op de eettafels en schermen boven het buffet. Wie veggie eet, maakt er bovendien kans op mooie prijzen. Onze culinaire experts mochten ook het keukenpersoneel een extra workshop geven om ervoor te zorgen dat de veggie maaltijden lekker en aantrekkelijk zijn. Het bedrijf liet weten ook in oktober iets te willen doen rond de VeggieChallenge. Wordt dus vervolgd.

Nestlé en Aoste steunen de VeggieChallenge niet alleen door de campagne te sponsoren, ze roepen ook binnen het bedrijf iedereen op om mee te doen. Via de interne nieuwsbrief, affiches en tips wordt iedereen warm gemaakt om mee te doen.

Wil jij volgende keer ook meedoen?

Werk je in een groot bedrijf en wil je volgende keer ook meedoen met het werk? Stuur een mailtje naar info@veggiechallenge.be en we make it happen!

18/03/2021

Verticale tabs