wrapper

  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap hernieuwen?

    Europese Domiciliëring

    Je kunt je lidmaatschap jaarlijks automatisch laten vernieuwen met een Europese domiciliëring. Dat geniet onze voorkeur omdat het administratief minder belastend is. Voor jou is het handig omdat je zo niet meer aan hernieuwen hoeft te denken. Het enige wat je moet doen is je bankrekeningnummer in Europees formaat en je kaartnummer mailen naar leden@evavzw.be. Met deze gegevens kunnen wij een domiciliëring starten bij jouw bankinstelling. Je kunt je domiciliëring op elk moment stopzetten door ons een seintje te geven.

    Overschrijving

    Je lidmaatschap hernieuwen kan eenvoudigweg door je bijdrage over te maken op onze rekening (BE53 5230 8011 0153, BIC TRIOBEBB) met vermelding van het nummer op je EVA-kaart. Je hoeft je gegevens dus niet opnieuw in te voeren in het inschrijvingsformulier.

    Online betalen

    Je kunt je lidmaatschap ook hernieuwen via de online betaling. Dan vul je het online inschrijvingsformulier in alsof je een nieuw lid bent.

  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap betalen?

    Europese Domiciliëring

    Je kunt je lidmaatschap jaarlijks automatisch laten hernieuwen met een Europese domiciliëring. Dat geniet onze voorkeur omdat het administratief minder belastend is. Voor jou is het handig omdat je zo niet meer aan hernieuwen hoeft te denken. Het enige wat je moet doen is via het inschrijvingsformulier je bankrekeningnummer (in Europees formaat) en je kaartnummer doorgeven. Met deze gegevens kunnen wij een domiciliëring starten bij jouw bankinstelling. Je kunt je domiciliëring op elk moment stopzetten door een mail te sturen naar leden@evavzw.be

    Online betalen

    Je kunt kiezen om je lidmaatschap online te betalen. Vul dan eerst het inschrijvingsformulier in en kies dan voor de optie ‘online betalen’. Volg dan de instructies op de pagina van het betalingssysteem.

    Overschrijving

    e kunt je lidmaatschap ook gewoon via overschrijving betalen. Stort jouw bijdrage, (€ 30 voor individueel lidmaatschap, € 35 voor familielidmaatschap) op de rekening van EVA vzw (BE53 5230 8011 0153 BIC TRIOBEBB). Vergeet bij een hernieuwing het nummer van je EVA-kaart niet te vermelden op de overschrijving.

  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap combineren met een gift?

    Als je nog geen lid bent van EVA vul je het “Word lid”-formulier in en als betaalmethode kies je “Overschrijving”. Je ontvangt instructies om je bijdrage te betalen via overschrijving. Het bedrag dat vermeld wordt in de instructies verhoog je met jouw gift. Vermeld dit ook in de mededeling, bv. “LID 12345 + GIFT”

  • Wat is domiciliëring?

    Via de Europese domiciliëring geef je toestemming aan EVA vzw om een opdracht te sturen naar jouw bank om een bedrag van je rekening te debiteren en je geeft ook de toestemming aan jouw bank om een bedrag van jouw rekening te debiteren in overeenstemming met de opdracht van EVA vzw. Zo hoef je zelf niets meer te doen je houdt ook de controle over de betaling.

    Deze betaalwijze heeft onze voorkeur. We kunnen immers beter inplannen wat ons budget zal zijn en het is voor ons goedkoper om dit administratief te verwerken, zo kunnen we ons budget efficiënter gebruiken.

  • Hoe kan ik mijn domiciliëring stopzetten?

    Je kunt je domiciliëring stopzetten door contact op te nemen met ons via leden@evavzw.be of 09 329 68 51.

  • Waar krijg ik korting met mijn EVA-kaart?

    Je krijgt korting in meer dan 200 restaurants, winkels, kookworkshops en vakantiebestemmingen.
    Bekijk de lijst met kortinggevers

  • Is mijn lidmaatschap fiscaal aftrekbaar?

    De bijdrage voor je lidmaatschap is niet fiscaal aftrekbaar, omdat het ten dele een abonnement op het EVA Magazine en voordelen in de vorm van korting bij onze partners omvat.

    Elke gift die je doet bovenop je lidmaatschapsbijdrage die in totaal op jaarbasis 40 euro of hoger bedraagt, geeft wél recht op een fiscaal attest.

  • Wat is het verschil tussen een individueel lidmaatschap en een familielidmaatschap?

    Bij een individueel lidmaatschap betaal je € 30 en ontvang je een persoonlijke EVA-kaart en het driemaandelijkse EVA Magazine. Bij een familielidmaatschap betaal je € 35 en ontvangt ieder gezindslid een persoonlijke EVA-kaart. Per gezin ontvang je 1 exemplaar van EVA Magazine.

  • Wat moet ik doen als ik een kortingscode heb?

    Als je via een partnerorganisatie of een actie een kortingscode hebt ontvangen, kun je die invullen in het daarvoor voorziene vakje op het inschrijvingsformulier. Afhankelijk van de code ontvang je dan korting op je lidmaatschap.

  • Hoe geef ik een lidmaatschap cadeau?

    Kies voor ‘Cadeaulidmaatschap’ op het online inschrijvingsformulier en vul de gegevens van de gelukkige in. Als je het eerste exemplaar zelf wil ontvangen om het te overhandigen, kun je dit invullen bij ‘Opmerkingen’.

  • Waar vind ik het nummer van mijn lidmaatschap?

    Je lidnummer is het nummer op je kortingkaart. Als je je lidmaatschap vernieuwt dan behoud je dit nummer. Alle leden van een gezin met een familielidmaatschap ontvangen een persoonlijke kaart met hetzelfde lidnummer.

  • Ik ben mijn lidkaart kwijt, wat nu?

    Stuur een mailtje naar leden@evavzw.be of bel 09 329 68 51 en we sturen een nieuw exemplaar op.

  • Ik ben verhuisd en ik wil mijn adres wijzigen.

    Geef je adreswijziging door via mail naar leden@evavzw.be en we brengen alles in orde.

  • Verhoging bijdrage lidmaatschap

    Vanaf 1 april 2019 verhogen we het bedrag voor een lidmaatschap bij EVA vzw. Vanaf dan betaal je 30 euro voor een gewoon lidmaatschap en 35 euro voor een familielidmaatschap.
    We doen dit uiteraard niet zomaar. Dit is nodig om het lidmaatschap bij EVA rendabel te houden. De bijdrage voor het lidmaatschap was al bijna 10 jaar niet meer veranderd.

    Je ontvangt als EVA-lid nog steeds vier keer per jaar het EVA Magazine en een lidkaart waarmee je korting krijgt in heel wat winkels, restaurants en de EVA-kookworkshops.

    Uit onze ledenbevraging van voorbije zomer, bleek dat jullie veel waarde hechten aan het EVA Magazine. We blijven hier dan ook op inzetten en zetten ons met het redactieteam in om telkens een kwaliteitsvol EVA Magazine boordevol relevante inhoud, goeie recepten en foto’s om bij te watertanden. Verder gaan we ook op zoek naar mogelijkheden om de digitale versie van EVA Magazine te verbeteren en om de EVA-lidkaart gebruiksvriendelijker te maken.

    Is je lidmaatschap nog geldig tot na 1 april? Dan betaal je bij je volgende hernieuwing het nieuwe bedrag.

    Betaal je via domiciliëring? Dan hoef je niets te doen. 14 dagen voor de betaling van je lidmaatschap, ontvang je een e-mail ter herinnering met de nieuwe bedragen.

    Heb je vragen? Mail info@evavzw.be